eye/future Lan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
eye/future Lan

Forum for the eye/future Lan 7-9/3-08
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Sammåkning för eye/future Lanet

Go down 
+18
Fister
Jonne
Novan
Gluster
Shadow
Bananahulq
Tigger
Leztat
kvx
Deus
FutureGaming.Heltoff
g00sty
Forss
Speedyheadshot
Ralfazar
bleffex
Johan
Admin
22 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Jonne
Admin



Posts : 8
Join date : 2007-10-28
Age : 40
Location : Kiruna

Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitimeSat Dec 01, 2007 8:13 pm

Jonnes mini buss till lanet är nu fullt.
Om nån av er inte ska me var då vänliga o kontakta mig så fler kan få skjuts ner.

1.Johan_ond
2.Bleffex
3.Fraiser
4.kriistoph
5.Ralfie
6.g00sty
7.Forss
Back to top Go down
http://www.eyegaming.se
Fister




Posts : 1
Join date : 2007-12-13

Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitimeThu Dec 13, 2007 3:08 pm

Jo tänkte bara höra ifall de är någon som kör förbi Nyköping?
Och om de finns plats kvar i bilen.självFallet betalar ja för mig själv!!

Pm eller bara hör av dig på Irc!! //Fister
Back to top Go down
shoberg




Posts : 9
Join date : 2007-12-20

Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitimeThu Dec 20, 2007 1:35 pm

Ingen som åker från Göteborg man kan få åka med? Inte så sugen på o släpa burken på ett tåg.
Back to top Go down
Bananahulq




Posts : 3
Join date : 2007-10-29

Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitimeThu Dec 27, 2007 3:45 am

Aus GÖTHEBORG?!
Back to top Go down
Admin
Admin



Posts : 21
Join date : 2007-10-28
Age : 40
Location : Kiruna

Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitimeFri Jan 18, 2008 1:07 pm

En del folk vet ja som söker skjuts från Göterborg hållet Smile

Gör som vi som åker ner från Stockholm samla ihop 8 pers o hyr en mini buss blir både billigare o enklare för er allihopa Smile
Borde väl finnas nån från Göterborgs trakten som är på väg o har körkort ? geek
Back to top Go down
https://eyefuturelan.forumotion.com
Novan




Posts : 7
Join date : 2007-11-08

Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitimeWed Jan 30, 2008 2:52 pm

Aa vart är alla goa gubbar från västkusten som åker neråt? Självklart så splittar vi på kostnaden för resan dit och hem, kan ta mig till smidigt ställe om så behövs i stan..

Novan needs U Embarassed
Back to top Go down
Rejvmunken




Posts : 2
Join date : 2008-01-31

Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitimeThu Jan 31, 2008 4:16 am

Munken behöver skjuts från Stenungsund/Göteborg/Uddevalla/Vänersborg. kan ta mig i princip vart som helst på västkusten där det är smidigast för er att plocka upp mig betalar givetvis för mig.
Back to top Go down
Bananahulq




Posts : 3
Join date : 2007-10-29

Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitimeThu Jan 31, 2008 8:09 am

Idén om minibuss verkar intressant, vilka är det från gbg-området som är sugna på att åka dit?
Jag är på om jag får köra.
Back to top Go down
Novan




Posts : 7
Join date : 2007-11-08

Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitimeFri Feb 01, 2008 12:03 pm

Det är du (banana), jag och munken vad jag vet.. ingen av er som har en bror som kan låna ut en bil ? Mina bröder är i sthlm och danmark så ingen chans att låna deras sooori !
Back to top Go down
shoberg




Posts : 9
Join date : 2007-12-20

Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitimeSun Feb 03, 2008 5:57 am

Jag tänkte ta mig dit från Göteborg också.... Slipper gärna köra hem men dit kan jag la tänka mig att köra.
Har ingen bil, kan ju kolla runt lite om jag hittar nåt att låna men tveksamt.
edit: Skulle inte Blacky ner förresten?
Back to top Go down
Colle




Posts : 1
Join date : 2008-02-07

Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitimeThu Feb 07, 2008 4:41 pm

Är det någon som ska köra från Kalmar? Jag åker jättegärna med (tåg tilltalar mig inte särskilt mycket). Jag befinner mig i Nybro (3 mil närmare Alvesta från Kalmar sett). Betalar självklart min del av resan.
Back to top Go down
frazor




Posts : 1
Join date : 2008-02-13

Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitimeWed Feb 13, 2008 9:19 am

Finns det plats i nån bil från Uppsla/sthlm så är jag intresserad, betalar givetvis.. ev. att jag åker egen och kan ta med några om det skulle behövas.
Back to top Go down
Sponsored content





Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Sammåkning för eye/future Lanet   Sammåkning för eye/future Lanet - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Sammåkning för eye/future Lanet
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Hotell Rum Under Lanet
» Uppdate om LANET !
» Lanet Inställt !
» Anmälda För Lanet
» Vilka spel på lanet ?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
eye/future Lan :: Eye/Future Lan 7-9/3 :: Eye/Future Lan 7-9/3-
Jump to: