eye/future Lan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
eye/future Lan

Forum for the eye/future Lan 7-9/3-08
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Uppdate om LANET !

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Admin
Admin



Posts : 21
Join date : 2007-10-28
Age : 40
Location : Kiruna

Uppdate om LANET ! Empty
PostSubject: Uppdate om LANET !   Uppdate om LANET ! Icon_minitimeSat Feb 23, 2008 2:41 pm

vet tyvärr att de var lite dåligt me info senaste tiden om lanet till er som ska dit..
Tyvärr så har de varit lite si os så me tid o mycket som måste ändras för att de skulle bli av men nu verkar allt vara på sin plats iaf..

Som ni nog läst förut så hade vi en gräns på 75 pers o var tvugna att få in 55 för att få de o gå runt..
Vi såg ganska så nyligen att vi inte skulle komma upp i 55 denna gången o därför fått fixa en ny lokal på samma hotell ifs men en mindre lokal helt enkelt.
De är ett maximum antal på ca 40 personer i denna lokalen, så de är helt enkelt fullt just nu. om de är nån som fortfarande vill komma så kontakta mig så skriver vi upp er som reserver så får ni platserna om nån hoppar av.

Lanet kommer även köras samma datum som bestämts alltså 7-9/3 i Alvesta.

2 saker har däremont ändrats.

1. Tyvärr så har vi fått tacka nej till sponsorerna ( Steelseries ) som skulle gå in o sponsra våra bf2 o cod tuneringa pga av helt enkelt för få anmälda.
Däremot kommer tuneringarna bli av ändå.

2. Eftersom de varit lite oklart me folk inför detta lanet så har Hotellet ett krav på förskotts betalning innan lanet kör igång så dom kan vara 100% denna gången att de blir av.

Så alla som är signade till LANET skall betala in anmälningsavgiften på 200 kr till ett Postgiro konto som kommer upp i morron, de går raka vägen till Hotellet o vi får reda på de... De ni ska göra är att ni ska skriva in era Namn, Nick, Person nr, ort när ni gör inbetlaningen så kryssar vi av er att vi fått in betalningen o ni är klara för att komma på lanet.. Jag hoppas alla förstår detta.

Dom anmäla för lanet är
1. Jonne^ - eyeGaming
2. ZaCway - eyeGaming
3. Johan_bad - Pup.se
4. Blacky - eyeGaming
5. Wav3 - FutureGaming
6. Ralfie - Bf2.nu
7. Forss - FutureGaming
8. Heltoff - FutureGaming
9. g00sty - FutureGaming
10. XForrest-GumpX
11. Maveric - oC
12.kriistoph - Cuts
13. Bleffex - xGx
14. Fraiser - xGx
15. automemo
16. Alpha21 - eyeGaming
17. Gluster - eyeGaming
18. Harley - WBA
19. Maximus - WBA
20. Hoolo - oC
21. Bames - FutureGaming
22. Sand - FutureGaming
23. Antman - FutureGaming
24. Kvax
25. Turbo
26. Shoberg - Illuminators
27. Zade - oC
28. Fron - Mortifer
29. SpeedyHS - EYE
30. Trankintor - FutureGaming
31. Fiix -
32.Zpoilt - TYSKLAND
33. Tiger - Diggers
34. Zach - Diggers
35. Munken - Future
36. Xedor- - Gayaiming
37. Bananahulq - ?
38. Frazor - Illuminators
39. Deus
40. toaap - crue

Håll ett öga öppet i denna tråden o går även bra på eye/future forumet kommer att grönmarkera dom som vi fått in pengarna för.

Som sagt PostGiro nr kontot som ni ska betala in anmälningsavgiften på 200kr till kommer upp under dan i morron.

Är de nått ni undrar över så går de utmärkt att kontaka mig "Jonne^" me pm här eller i #eyeGaming
Back to top Go down
https://eyefuturelan.forumotion.com
Deus




Posts : 6
Join date : 2007-10-28

Uppdate om LANET ! Empty
PostSubject: Re: Uppdate om LANET !   Uppdate om LANET ! Icon_minitimeThu Feb 28, 2008 5:39 am

Det viktiga jag undrar är:

Blir lanet av?

Finns det enkelrum?

Hur får man hitreg?
Back to top Go down
shoberg




Posts : 9
Join date : 2007-12-20

Uppdate om LANET ! Empty
PostSubject: Re: Uppdate om LANET !   Uppdate om LANET ! Icon_minitimeFri Feb 29, 2008 4:45 am

Tycker inte det verkar som att lanet blir av då det fortfarande inte kommit upp nåt postgiro-nummer...
Ska ni få in pengar innan lanet så är det väl hög tid tycker jag?
Back to top Go down
turbo




Posts : 1
Join date : 2008-02-29

Uppdate om LANET ! Empty
PostSubject: Re: Uppdate om LANET !   Uppdate om LANET ! Icon_minitimeFri Feb 29, 2008 12:08 pm

Jag hoppas att det händer något under helgen, om ni vill att det här ska bli av får ni ta tag i det hela och kontakta folk så att de inte glömmer bort betalning. Fixa en nyhet på bf2.se eller nåt.
Back to top Go down
Admin
Admin



Posts : 21
Join date : 2007-10-28
Age : 40
Location : Kiruna

Uppdate om LANET ! Empty
PostSubject: Re: Uppdate om LANET !   Uppdate om LANET ! Icon_minitimeSat Mar 01, 2008 6:35 am

Sorry hade lite strul me att få igång pg giro eller bank giro för den delen oxå så därför de dröjde.

Finns ett privat bank konto som vi kommer använda oss av nu..

Ni som är anmälda ska betala in 200 kr på konto nr:
8201-6,973 995 380-1 ( Swedbank )

Skriv era "nick" som medelande när ni betalar in avgiften så kommer ja att markera er som gröna för lanet på en gång pengarna kommit in..

Vi måste senast på "Tisdag 4/3 23:59" ha in pengarna på konto.
Om vi inte då har 40 eller precis under 40 inbetalda så kommer lanet att ställas in...


Mvh / John "Jonne^" Malmström

"Självklart" kommer alla pengar att betalas tillbaka om lanet inte blir av..

OBS !
Ni som däremot bokat in er att åka med mini buss från Stockholm ner på Fredag. ( finns 2 platser kvar pga av avbokning )
1.Johan_ond
2.Bleffex
3.Fraiser
4.
5.
6.g00sty
7.Forss

ni ska betala in en extra avgift på 500:- till samma konto för Hyra av bil + bensin t.o.r från sthlm till alvesta.

så alltså 700 kr för er som åker med mini buss från sthlm. för er andra är de 200 som vanligt.

Kommer även skicka PM me alla denna info åt varje anmälda person ihelg..



Mvh / John "Jonne^" Malmström
Back to top Go down
https://eyefuturelan.forumotion.com
g00sty




Posts : 2
Join date : 2007-10-28

Uppdate om LANET ! Empty
PostSubject: Re: Uppdate om LANET !   Uppdate om LANET ! Icon_minitimeSat Mar 01, 2008 9:53 am

Jag måste tyvärr avbok mig själv till lanet då jag ska utomlands samtidigt.
Men jag hoppas att alla som kommer dit får riktigt trevligt och inte alla ligger med zacway sammtidigt.


//g00sty
Back to top Go down
Admin
Admin



Posts : 21
Join date : 2007-10-28
Age : 40
Location : Kiruna

Uppdate om LANET ! Empty
PostSubject: Re: Uppdate om LANET !   Uppdate om LANET ! Icon_minitimeSat Mar 01, 2008 10:07 am

g00sty wrote:
Jag måste tyvärr avbok mig själv till lanet då jag ska utomlands samtidigt.
Men jag hoppas att alla som kommer dit får riktigt trevligt och inte alla ligger med zacway sammtidigt.


//g00sty

Sad pale
Back to top Go down
https://eyefuturelan.forumotion.com
Deus




Posts : 6
Join date : 2007-10-28

Uppdate om LANET ! Empty
PostSubject: Öh   Uppdate om LANET ! Icon_minitimeMon Mar 03, 2008 9:34 am

Vad är kontonummer eg?

Första biten e clearing.. Men skall det verkligen vara ett komma? Min internet bank säger att det är ogiltigt

O föresten. Nu måste verkligen alla betala för att det skall bli av. GL
Back to top Go down
shoberg




Posts : 9
Join date : 2007-12-20

Uppdate om LANET ! Empty
PostSubject: Re: Uppdate om LANET !   Uppdate om LANET ! Icon_minitimeMon Mar 03, 2008 10:22 am

82016 är clearing, bara strunta i alla komma o streck så klagar nog inte banken.
Back to top Go down
Deus




Posts : 6
Join date : 2007-10-28

Uppdate om LANET ! Empty
PostSubject: Re: Uppdate om LANET !   Uppdate om LANET ! Icon_minitimeMon Mar 03, 2008 12:49 pm

Säger fortfarande att nummret är ogiltigt.

Dessutom är clearing 4 siffror...
Back to top Go down
Admin
Admin



Posts : 21
Join date : 2007-10-28
Age : 40
Location : Kiruna

Uppdate om LANET ! Empty
PostSubject: Re: Uppdate om LANET !   Uppdate om LANET ! Icon_minitimeMon Mar 03, 2008 2:03 pm

Deus wrote:
Säger fortfarande att nummret är ogiltigt.

Dessutom är clearing 4 siffror...

8201-6 är clearning nr.

vissa banker kan man använda , . - osv på vissa ska du ta bort alla mellanslag o , o skriva allt i ett.

Om ja inte minns fel så när man ska betala me internet bank mellan 2 swedbank konton så ska du skriva in clearing och konto nummer i samma fält....

Fått in ca 15 som betalat nu iaf så de fungerar, gör om gör rätt Wink
Back to top Go down
https://eyefuturelan.forumotion.com
Sponsored content





Uppdate om LANET ! Empty
PostSubject: Re: Uppdate om LANET !   Uppdate om LANET ! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Uppdate om LANET !
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» UPPDATE ! ( Tuneringar mm mm )
» Hotell Rum Under Lanet
» Lanet Inställt !
» Anmälda För Lanet
» Vilka spel på lanet ?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
eye/future Lan :: Eye/Future Lan 7-9/3 :: Eye/Future Lan 7-9/3-
Jump to: